Riktiga Kärleken

När man kommer upp i åren blir det viktigare och viktigare att få ett seriöst förhållande... Och visst vissa av er tycker nog att
- ja men lugna ner dig du är ju bara runt 23 år men skulle ni känna mig så skulle ni veta att jag växte upp tidigt och är mognare än många i min ålder...

Jag börjar känna att det är dags nu... jag vill inte längre "leka runt" utan jag vill ha den där kärleken...Den där känslan att när man kommer hem väntar någon på en... När man mår dåligt finns det någon där...När man behöver hjälp finns det nära till hands...Personen som gör en lycklig, glad, omtyckt och så mycket mer...

Men mitt största problem är nu... Var är han, vem ä han och hur hittar jag honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0