Kärleken är osäker

Kärleken är ett osäkert spel...

Man vet aldrig vad man stötter på. Jag önskar det var enklare och att han bara fanns där och sa - Det är jag som är han med stort H... Men nej så enkelt är det inte.

Man säger att när man inte tänker på att hitta någon så dyker han snabbare upp. Om jag tror på det? Jag vet inte... Hur ska han kunna dyka upp just då? Och om han nu dyker upp hur vet man då att det är han?

Men om man nu då ska träffa någon så måste man ju vara i de områdena där man har chansen att träffa någon...
Internet, krogen, gymet och andra ställen där det finns folk. Men hur pinsamt är det inte att gå på stan och gå fram till någon man tycker är snygg och fråga om denne någon vill ta en fika? Det funkar inte riktigt så eller hur? Alltså vad kan man då göra? Jo nätet och krogen... Men hur ligger det till om nästan alla ens vänner har fasta förhållanden och bara går på krogen 1 gång på 2-3 månader...man kan ju inte gå dit själv. Och nätet jo vist det har jag testat och även träffat några den vägen men jag har inga bra erfarenheter av det... missförstå mig inte det har varit ba killar men inte av det materialet jag vill ha nu...

Så hur ska jag göra för att träffa honom??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0