Hur ser singellivet ut?

Som ni kanske förstår så är jag singel men jag kan inte vänta på att han med stort H ska dyka upp av sig själv...

Men jag måste erkänna jag är ingen hejare på att ragga... Som jag berättade i förra inlägget så vet jag inte riktigt var jag ska ragga eller hur...

Men mitt singelliv ser inte dåligt ut...nopp..Just nu dejtar jag en kille 3 år äldre. Via träffades faktiskt genom nätet. Vi pratar i telefon varje dag och skickar lite sms till varandra, vi har haft våran första dejt och mycket känns bra...Han gör mig glad.

Men... Hur ska jag veta att det är han som är Mr right? Jag har ingen energi att slösa om han inte är ute efter något seriöst.
Okej ni kanske undrar varför jag säger så... Jo så här ligger det till... Han skäms inte över något och då menar jag inte över något... Han pratar om allt rakt ut och är väldigt duktig på att säga vad han tycker och tänker om just ämnet sex...

Och det får mig att ta två steg bakåt... Jag vill inte ha en sexaffär... jag vill ha ett seriöst förhållande... Men hur ska jag ta reda på vad han vill? Jo fråga honom rakt ut och jag ska, när rätt tillfälle kommer haha det finns inga bra eller dåliga tillfällen det är bara mitt mod som saknas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0