Början...

Nu har jag levt några år och gjort det jag ska... Men när man är runt 23 så börjar man tröttna på alla killar som bara är ute efter en sak...

Men hur enkelt är det egentligen att hitta han med stort H?
Vissa har redan hittat honom men inte jag... Och därför har denna bloggen kommit till... missförstå mig inte jag är inte ute att ragga via en blogg utan den är till för mig att få ner mina känslor...

Detta är ett ämne jag känner att jag inte kan prata med mina vänner om...Varför?
Jag vill inte belasta dem... Jag vill inte visa att jag är ensam och att det är jobbigt...Så det är andra anledningen till varför jag startar just en sån hä blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0